Happy Your Way


Would it surprise you to know that feeling happy is not dependent on your circumstances? Yeah, I know. All the stuff happening around you has a big effect on your mood right now. Like your neighbor playing his music too loud and making you want to eat the wallpaper.

But apart from your mood. Your deep down happy feeling about who you are, well, that’s actually a choice you make every day. Uh-huh.

Doll head with flowers and HAPPY candles on top, and tiny colorful toys and letters that spell MY WAY below.

You don’t wait for “happy” to happen.

Instead, you practice happy by doing things that feel good. And you sprinkle those feel-good moments throughout your day. So that “happy” becomes a summation of all those little moments.

We think being happy is the hard part of our lives. But it’s not like that. Being happy is easy. It’s feeling worthy that’s the hard part. “Happy” will always be fleeting if you can’t feel worthy.

This is how it works:

• You’ve gotta accept that you always deserve to feel good.
• You’ve gotta feel worthy enough to allow yourself to feel good.

It seems so simple, doesn’t it? Well, it may be simple to understand. But it’s pretty hard to carry out. That’s where you gotta set the intention to practice happy every day. And that’s why I’ve got my own slogans to remind me:

HAPPY MY WAY
POSH ME FAB
JUST DUCKY
WHOOPEE

Every Twinki-Winki product slogan is a simple expression of the same life-affirming attitude:

All the good you want in your life starts by feeling good about yourself.

This is what I like to call “kiss-my-butt attitude.” As in, I am good enough, and if you don’t like me as I am, you can kiss my butt!

Wanna know how it works? It all begins with a question and a little imagination…

The Twinki-Winki Happy My Way slogan t-shirt in five colors.

What if you didn’t feel overwhelmed for a change? And if a simple slogan could help you set the intention to experience your day with ease?

Imagine standing at the bathroom mirror brushing your teeth, doing your usual dental hygiene thing. And then you stop and take a closer look at that person looking back at you. And as you see the words on your favorite slogan t-shirt in the mirror, you take a deep breath and nod. Yep, HAPPY MY WAY it is. You’re shrugging off those worry lines, white hairs, and puffy eyes. It’s all good. Because even when you’re feeling like life is passing you by, you still love being alive. Your way. Amen, with sprinkles on top.


The Twinki-Winki Posh Me Fab slogan t-shirt in four colors.

What if you could start your day ignoring all the housework like some kinda movie star? And if a simple slogan could help you set the intention to strut your joy?

Imagine looking around your home and all you see is true perfection. Marie Kondo and IKEA have got nothing on you. Yep, all your furniture is sparkling white and your house smells like cinnamon buns. You can make this happen by cleaning all day. For the rest of your life. Or… you could throw on your favorite slogan t-shirt instead. And strut your POSH ME FAB attitude all over the place. Because you know fabulous is as fabulous does. And fabulous might not have a squeaky clean house, but she has her cappuccino before she does the dishes. Oh, yeah.

A cute rubber ducky next to a coffee mug with the slogan Just Ducky full of colorful little plastic toy animals.

Wouldn’t it be grand if you woke up convinced things are gonna be easy for a change? And if a simple slogan could help you set the intention to relax more?

Imagine you’re sipping away at your yummy morning java and starting your day with a big smile. There you are getting your daily dose of social media while toasting your sesame bagel. You’re even tumble-drying your delicates and Roomba-ing the living room. You’re amazing, a multi-tasking genius in your prime. Ah, take that last hot sip. Treasure this moment. Because you’re about to stub your little toe as you run to save your burning bagel right before you get the hiccups. But heck, it’s the way you start your day that counts. And you started yours feeling JUST DUCKY, don’t ya know.

Alex Mitchell reclining in colorful setting wearing Happy My Way slogan tee and Whoopee slogan pillow covering her face.

What if feeling happy didn’t depend on anything but your attitude? And if boosting your attitude was as easy as having a fun throw pillow?

Imagine flopping onto your bed at the end of a grueling day. But right before you smack into your bed face-first, you catch a glimpse of that stylish throw pillow. The one that says WHOOPEE. It’s your little reminder to bask in that happy-to-be-alive feeling for even just a moment. Because no matter how lopsided your day, if you can still say WHOOPEE then it can’t be all bad.

Being happy is easy. It’s feeling worthy that’s hard.

Practice Happy checklist for daily feel-good to-do actions available as free download on Twinki-Winki goodies page.

Freebie PDF checklist PRACTICE HAPPY
Here’s a checklist for doing little things that feel good every day. You can download it from the Twinki-Winki GOODIES page.

“The longer I live, the more I realize the impact of attitude on life. I am convinced that life is 10% what happens to us and 90% how we respond to it.”
- Charles Swindoll

Twinki-Winki products in this post:
For slogan t-shirts go here: https://twinkiwinki.com/collections/slogan-tees
For boa scarves go here: https://twinkiwinki.com/collections/boa-scarves
For coffee mugs go here: https://twinkiwinki.com/collections/coffee-mugs
For throw pillows go here: https://twinkiwinki.com/collections/accent-pillows


Did ya sign up for Twinki-mail? But how else am I gonna show your inbox some love? Give it a try. The worst that can happen is that you pick up some fashion misfit style tips. And that’s probably a good thing! It’s free. No spam. Yay! I twinkle for Twinki-mail!